Trötthet

Mitt bloggande började riktigt bra, nytt inlägg varje eller iaf varannan dag. Men sen gick det utför.

Har haft det sjukt stressigt på jobbet! Många förändringar och rörigt pga ommålning, många vikarier och sjuk personal. Det tar verkligen på krafterna. Jag orkar typ åka hem mina 2 mil från jobbet, diska gårdagens disk o laga middag. Sen där efter nångång finns det ingen ork kvar. De senaste veckorna har jag fastnat framför tv:n tills det är dags att duscha o sova. Min älskade sambo köpte säsong 1 o 2 av Arkiv X. Först när han kom hem med dem tänkte jag, vad jobbigt, var den serien bra ens när den gick på tv? Svaret blir nu när jag är inne på säsong 4: Ja. Vissa avsnitt är totalt knäppa, men det är kul, o jag slipper tänka så mycket.  

Nu har jag slutat äta godis. Trodde jag skulle bli piggare men, nej. Kanske om jag sätter igång o rör på mig oxå. Men orken finns inte just nu! Äter hur som helst chrom tabletter för att slippa sötsuget. Jag har så dålig självkontroll när det gäller sötsaker att jag måste ha lite hjälp. De funkar bra, men jag vet att om några veckor vill jag ha godis igen o struntar i tabletterna. Jag brukar kunna hålla uppe ett litet tag iaf.

Klass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0