Hängande ljuslykta

På semestern i år åkte vi till Öland. Vi bodde på Hälludden i en stuga.
Självklart ville jag shoppa lite så jag åkte till Byxelkrok och tittade runt i hamnen. Jag visste att det förra året funnits en liten sjöbod med hantverk som jag gillade. Glad blev jag när den var kvar och sen blev jag kär i en hängande ljuslykta som skulle passa perfekt i mitt vardagsrumsfönster.

Håller just nu på att beställa en liknande av henne. Insåg när jag hängde upp den i det stora fönstret att det skulle se bättre ut med 2 st. Var lite snål när jag köpte den här. Tror den kostade 250 kr. Vilket egentligen inte är mycket för vackert hantverk. Ska i fortsättningen inte vara snål.
Tur att Susan Billmark kan låta mig köpa en till och skicka med posten. Blir lite långt annars att åka tillbaka till Byxelkrok bara för att köpa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0