Galet trött!

Snart ska jag gå o duscha o sova. Är så trött!! Gick upp 4.40 imorse. Började jobbet 6.30. Slutade 14. Vanligtvis när jag slutar tidigt brukar jag slappa hemma (orkar sällan göra nåt mer) o helst sova minst 30 minuter för att orka laga mat o fixa med allt. Men idag var jag envis o satte igång o städa lite när jag kom hem. Annars hade jag nog somnat o inte hunnit eller orkat göra mat. Kan bli så konstig o jätteseg av att sova middag om vi ska kalla det det.  Men jag har kämpat emot sen 18 typ och jag orkar snart inte vara vaken längre.

Har dessutom en envis förkylning i kroppen som varken blir bättre eller sämre. Är trött konstant och nyser hur många gånger som helst. Har även haft munsår i 2,5 vecka. Hinner vara bra en dag sen kommer munsåret tillbaka. Men jag vet att det är en massa nya baciller för mig från förskolan. Men det börjar bli jobbigt att aldrig känna mig pigg. Enough already!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0